BTK ya ne şikayet edilir?
İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
BTK neye bakar?
“Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), ülkemizde telekomünikasyon sektörünü düzenleyen ve denetleyen kurumdur.
BTK şikayet ne zaman cevap gelir?
MADDE 6 – (1) Şikâyet Sistemi aracılığıyla iletilen tüketici şikâyetlerinin, diğer düzenlemelerdeki hükümler saklı kalmak üzere, şikâyet başvurusunun iletildiği tarihten itibaren en geç on iş günü içinde işletmeciler tarafından sonuçlandırılmaları esastır.
BTK ihbar nedir?
Kolluk kuvvetlerine teslim edilen veya herhangi bir şekilde el konulan cihazların emniyet veya adli makamlarca IMEI numarası ile birlikte tesisimize bildirilmesi halinde, bildirimi yapan kişinin kimliği ve iletişim bilgileri söz konusu makamlara iletilerek cihazın teslim edilebilirliğinin doğrulanması ve garanti altına alınması sağlanacaktır.
Tüketici haklarına şikâyet edince ne olur?
Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular, başvurunun yapıldığı tarih ve sıraya bağlı olarak en geç altı ay içinde görüşülüp karara bağlanır. Başvurunun türüne göre karar süresi en fazla üç ay uzatılabilir.
Telefon dolandırıcılığı nereye şikâyet edebilirim?
Böyle bir durumda derhal 155 nolu polis imdat hattını arayın.
BTK nın talepleri nelerdir?
BTK’dan alabileceğiniz hizmetler şunlardır: Banka/kredi kartı bilgi sorgulama, internet veri kullanım hızı sorgulama. .. •2 Ekim 2020
BTK hangi bakanlığa bağlıdır?
(Değişik ikinci fıkra: -5809/67 md.) Kurum, görevlerini yerine getirirken bağımsızdır. Hiçbir organ, makam, merci veya kişi Kuruma emir veya talimat veremez. Kurumun bağlı olduğu Bakanlık Ulaştırma Bakanlığıdır.
BTK Hangi Bakanlığa Bağlı?
Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu arasında imzalanan protokol çerçevesinde Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu arasında işbirliği imzalandı Gençlik ve Spor BTK Akademi ile buluşuyor.
CİMER hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
Cimere şikâyet edince ne olur?
Yazışma/inceleme/araştırma gerektirmeyen başvurular için CİMER kullanıcısı tarafından cevap hazırlanır ve cevap yazısı kurumun CİMER Cevap Onay Görevlisine gönderilir. Cevap Onay Görevlisi tarafından onaylanan cevap, varsa başvurucunun e-posta adresine otomatik olarak gönderilir.
Yurtdışı dolandırıcılığı nereye şikâyet edilir?
Böyle bir durumda mağdur durumunda olduğunuz takdirde derhal en yakın polis merkezine veya Başsavcılığa haber verin.
BTK nedir görevleri nelerdir?
Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında kamu düzenleyici ve denetleyici bir kuruluş olan BTK, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlıdır. Kurumun görevleri arasında tüketici haklarının korunması ve piyasanın izlenmesi ve kontrolü yer almaktadır.
BTK şikâyet nedir?
Tüketiciler, mobil haberleşme, uydu platformları, sabit hatlı internet, sabit hat ve posta hizmetlerine ilişkin uyuşmazlıklarında e-Devlet Kapısı üzerinden Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüketici Şikâyetleri Başvuru Sistemine (TİS) başvurabilmektedir.
BTK Cimere şikâyet Nasıl Yapılır?
BTK Bilgi ve İhbar Merkezi’ne 120’yi arayarak ulaşabilirsiniz. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi’ne 120’yi arayarak ulaşabilirsiniz.
175 e ne şikâyet edilir?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
Internet dolandırıcılığı nereye şikâyet edebilirim?
Böyle bir durumda mağdur durumunda olduğunuz takdirde derhal en yakın polis merkezine veya Başsavcılığa haber verin.
E devletten BTK şikâyet nasıl yapılır?
1- Öncelikle e-devlet portalına giriş yapıyoruz. Arama motoruna “BTK Tüketici Şikayeti” veya “Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüketici Şikayet Sistemine Başvurun” yazıyoruz. Akıllı arama bu konuda size yardımcı olacaktır.
Bir firmayı nasıl şikâyet edebilirim?
Yaşadığınız sorunla ilgili olarak; Detaylı bilgi için lütfen bakınız.
Tavsiyeli Bağlantılar: Bilmez Misin Sen Şarkısını Kim Söylüyor